maletisikte

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Måletisikte - 27 januari 2012 22:09

Fredag och dag 5 på helfart med xtra vaganza!

Måde rätt bra på fm. Men har sedan vart hungrig från och till och då blir man plötsligt sugen på mat och andra saker som man normalt inte äter knappt? Är hungrig nu också men det gäller att tänka på MÅLET då. Målvikten. För håller jag bara ut så kommer jag komma dit! :) jag är envis och jag kan. JAG VET ATT JAG KAN ! Sen brukar jag även tänka att det är värt att kämpa lite nu och vara hungrig ibland och gå ner i vikt än att äta gott/onyttigt och förbli tjock och kanske t.o.m gå upp. Det säger ju sig självt. Det betyder mycket mer för mig att vara smal än att äta. Äta gör man bara för stunden medans man är smal dygnet runt ;) Sen ska man ju självklart unna sig något gott ibland men inte just nu då jag äter soppor och ett tuggummi är förbjudet. Ja man får hitta sina egna peppningar och ta till. Mina hjälper mig väldigt bra då jag blir hungrig, det går liksom mycket lättare!


Undra föresten om jag gått ner något än? I fett alltså. (Vätska och mat försvinner ju redan dag ett) men ska inte väga mig. inte än iaf. Kanske gör det på första gemensamma mötet som är på torsdag den 2a. Alltså nästan en vecka dit, Längtar dit faktist. Har mätt mig iaf så det kan ju vara kul och se hur mycket man minskar i midjan osv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards