maletisikte

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Måletisikte - 6 februari 2012 21:46

Hej! Nu vare ett tag sen jag skrev! Allt rullar på bra tycker jag och förhoppnkngsvis rasar kilorna ;) är ute och går i stort sett varje dag, värre är det med gymmet :/. suget efter att tugga kommer då och då men det går över. Lite jobbigt att ha sån äcklig andedräkt, borstar tänderna typ 3 gången om dagen, kan ju liksom inte ta ett tuggummi så. Har nu hållt på 2 veckor och har en vecka kvar på helfart. Målet var ju 3 veckor men nu börjar jag fundera på och köra 4 kanske? Det går ju ändå så bra! Det är rätt många som kommenterar min viktnedgång. Senast idag sa min chef att hon tyckte jag hade gått ner i vikt :D i helgen kommenterade min kompis pappa det. Vi hade inte sett varandra på flera månader och han sa att du måste ju ha gått ner minst 10 kilo? Och vetni.... det kanske stämmer? Vet ju inte exakt vad jag väger nu. Förra veckan vägde jag ju 73,6 ( tror jag??) och idag hittade jag en lapp från i höstas då jag i oktober vägde 81.1 Fruktansvärt mycket !! Jag har alltså sakta men säkert gått ner ca 8 kilo sen oktober. Det är mycket! Och jag är så himla stolt. På mötet i torsdags sa hon att vi inte fick väga oss förens näst nästa möte. Nästa torsdag alltså. Så får verkligen hålla mig för att inte ställa mig på vågen. Jag är ju så nyfiken..... Avslutar med: jag är så j*a duktig!!!

Skapa flashcards