maletisikte

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Måletisikte - 8 februari 2012 15:48

"Idag på midsommarafton 2012 väger jag (mitt namn) 65 Kilo. Jag är ute och går varje dag, vissa dagar långpromenader och andra lite kortare. :)"

 

Om man utgår från sist jag vägde mig har jag då gått ner 8 kilo när jag väger 65. Vilket jag absolut kommer klara. Jag har ju redan gått ner 8 kilo sen i oktober så.. Sen kanske jag når målet ännu tidigare? Men då ska jag ju fortfarande ligga kvar eller under den siffran på midsommarafton. Jag tycker det är svårt att sätta upp ett mål angående målvikt. Jag vill ju känna hur det känns. Jag kanske inte alls är nöjd när jag väger 65 kilo? Jag har ju sagt 60-65 som målvikt. Men jag kanske inte nöjder mig förens 58? Vi får se! Första delmålet är att komma under 70 iaf, inte så långt kvar. =)


Borde komma på någon bra belöning, men vet inte vad? Det ska vara enkelt och det får inte kosta..

Mål · Vikt
Av Måletisikte - 8 februari 2012 15:36

Hallå!


Idag har jag haft en tuff dag. Jag är hungring och sugen på mat. och känner av magkatarr. Magkatarr och soppor= inte bra. Så nu är jag intälld på att faktist börja äta på måndag som var tanken från början. Ska nog även väga mig på söndag kanske? vi får se om jag kan hålla mig, men är bara så nyfiken på hur mycket jag gått ner!!


Jag är lite rädd för att börja äta faktist..och tappa kontrollen, men de går nog bra :) Jag brukar fixa det mesta.  Klarar jag den här dagen så klar jag upptrappningen om man säger så! Gick och la mig i sängen för jag hade ingen energi kvar alls i kroppen efter en promenad. Så jag somnade på en gång och sov 2 timmar, helt underbart skönt var det! och nu känner jag mig inte lika hungrig. och har lite mer energi. Var och handlade massa olika loka i olika smaker. har ni smakat hallon/persika. om inte, gör det! Den var jättegod. Jag tycker iof att alla loka är goda men ändå :D


Nej nu ska jag fortsätta vara så negativ, jag måsta hålla fokus på målet nu. :)

Ovido - Quiz & Flashcards