maletisikte

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Måletisikte - 12 februari 2012 19:56

Jag kunde bara inte låta bli vågen idag, var så himla nyfiken. Men det såg ju heeelt OKEJ ut! :D vågen visade 70,2!! För 3 veckor sen vägde jag 75,7 kg = Startvikt. Så jag har gått ner drygt 5 kilo vilket är otroligt bra. (Och sen jag vägde mig i oktober har jag gått ner 9,9 kilo. Det är mycket!!)



Har satt upp ordentliga mål nu också:

Första delmålet: Under 70 = Inte långt kvar!

Andra delmålet: 65 kg. På valborgsmässoafton 2012 ska jag se till att väga det!

och så mitt MÅL: 60 kg, vilket jag ska väga den 1 Augusti 2012

Mål · Vikt
Av Måletisikte - 12 februari 2012 19:52

Hejj alla läsare, hehe, de är ju inte direkt många som läser min blogg, men det gör inget. Den som vill läser och den som inte vill gör inte det helt enkelt. Har ju inte direkt "skrivit ut" bloggen någonstans heller så :)


Idag mår jag bättre, men fortfarande extremt torr i halsen och munnen. Men idag står jag ut. För imorgon får jag äta :) Var iväg och handlade mat idag och det känndes så bra och bara packa ner nyttig mat! Har hållt på 3 veckor nu och jag är otroligt nöjd!

Nya tag imorgon, sjukt taggad!

Ovido - Quiz & Flashcards