maletisikte

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Måletisikte - 13 februari 2012 17:44

Dag 1 idag på upptrappning till vanlig mat igen. Det har gått bra och jag har absolut inte tappat kontrollen än! :D ;) Känner en annorlunda hungerkänsla lite då och då, men den har snabbt gått över och det gäller att fortsätta dricka mycket vatten!


Jag är jättenöjd med dagen och såhär vill jag att hela upptrappningsveckan ska se ut! Tyvärr är det där med mellanmål väldigt svårt att få in på rätt tider då man jobbar :S

Frukost 06.00: 1 dl lätt kesella, 1/2 dl blåbär och 1/2 tsk linfrön

Mellanmål 9.30: xtra vaganza VLCD (= soppa)

Lunch 12.00: 40g fläskytterfilé , lite sallad,tomat och gurka.

Mellanmål kl 15.00: Xtra vaganza VLCD

Middag 18.00 (ska strax äta) 50g laxfilé m. lite sallad.


Egentligen ska man ta en till soppa, alltså 3 om dagen några dagar när man trappar upp, men vi får se om jag gör det? Kommer ju antagligen lägga mig vid 8-9 så då blir det så tätt inpå maten..

Skapa flashcards