maletisikte

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Måletisikte - 23 februari 2012 15:54

Vet ni vad jag stör mig på något fruktansvärt!!

Smala människor som inte tränar. Som säger: "jag behöver inte träna för jag är smal och behöver inte gå ner i vikt" eller "jag trivs med mig själv och behöver inte träna". Alltså man tränar ju inte bara för att gå ner i vikt?? Det har jag aldrig gjort, gud så tråkigt det måste vara! Jag tränar hela tiden vare sig jag "bantar" eller inte. Jag tränar för att jag mår så himla bra av det. Man känner sig piggare, friskare och gladare. Man orkar mer, har en sund kropp, förebygger sjukdomar och t.ex ryggont.


Jag menar inte att alla måste träna. Det är väll ett helt eget val man gör. Jag förstår mig dock inte på människor som inte vill träna och bara svulla i soffan? hehe :P Men det är en sån himla dålig ursäkt bara....ALLA behöver tränaOavsett kroppsform. 


Lika gäller ju att äta nyttigt? JA man kan äta nyttigt även om man är smal. Många som inte vill förstå det.


Ja nu har jag sagt min åsikt, och den står jag för. :)

Av Måletisikte - 23 februari 2012 15:44

Dagens träning:

Promenad på f.m 40 min i skogen. 

Promenad på e.m 40 min i skogen.

Har tränat mental träning som jag gör varje dag nästan och ikväll laddar jag för xtra vaganza möte och efter det blire pump it! BRA TORSDAG och bra träningsdag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards