maletisikte

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Måletisikte - 27 februari 2012 09:03

Vaknade på tok för tidigt imorse, 04.17 stog klockan på när jag tittade. KILL ME! Nejdå :P Men jag kunde verkligen inte somna om!! Så då gick jag upp och åt min frukost, kesella och blåbär sen ett ägg också. Jaha och nu då tänkte jag? Det slutade iaf med att jag stack till gymmet och tränade på crosstrainern i 45 min. Känndes riktigt bra efteråt. Kl 07.15 hade jag redan hunnit med frukost och gym liksom :)


Ska snart ta mitt mellanmål, en XV VLCD, sen blir det mental träning.


Ha en fantastisk dag, min har börjat helt toppen, skulle gärna börja dagen med en promenad/gym varenda dag för det är ju så underbart! Men när man börjar jobba kl 7 blir det så himla tidigt om man ska träna innan det och hinna duscha :S Då ska jag vara på gymmet kl 5 isf. Kanske händer någon gång men tyvärr skulle det aldrig kunna bli en vana, behöver sova också ju.

Ovido - Quiz & Flashcards