maletisikte

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Måletisikte - 4 mars 2012 22:53

Idag har det vart en sån där bra dag. En riktig drömdag i viktnedgångssynpunkt på alla sätt och vis!!

Jag har vart ledig. Gick upp kl 8 åt havregrynsgröt med massa gött i (blåbär, hallon,linfrön,gojibär och valnötter) sen städade jag av lägenheten och tvättade och så..

Tog sedan en promenad på 6 km med en vän och hunden. Så himla underbart väder alltså!! <3

Gjorde sedan iordning en väldigt enkel och tråkig lunch: Sallad och 2 kokta ägg. Det fick duga ;)


Lyssnade på mental träning efter maten och på em var jag på både easy line (första gången för mig- Tyckte det var jättekul och tiden gick så himla fort!) Efter det zumba, och det var så himla roligt idag!! Det blir roligare och roligare när man lär sig stegen och hänger med bättre = det blir svettigare! :D Har kännt mig så pigg och frisk idag. Älskar sånna dagar för i vanliga vall lider jag av en förbaskad trötthet som tar kål på mig..(dåliga blodvärlden) Efter träningen blev det en sallad med kräftskärtar, mums! 


Idag har jag inte ätit några gojibär mer än i gröten på morgonen (vilket är helt okej, och bra) Så ja, det är jag jättestolt över faktist, BRA!!!!! Till "kvällsfika" blev det en varm banan med kanel på och lite kesella till det, mums vad gott det var! Rekomenderas varmt.


Tänk om alla dagar kunde se ut såhär? Då skulle jag må minnsan:) Men tyvärr tar jobbet över livet ibland känns det som. Men jag tar vara på dessa bra dagar och njuter fullt ut, Kärlek till dessa dagar <3

Ovido - Quiz & Flashcards