maletisikte

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Måletisikte - 6 mars 2012 10:03

Detta ekar i mitt huvud hela tiden. Försöker tänka på målet så ofta jag kan. Mitt mål som jag kommer klara!! Jag tror på mig! Det finns inget som heter "jag kommer inte klara det" eller "vad händer om jag inte klarar det?". Jag SKA klara det!! :)


Jag (mitt namn) väger idag den 1 augusti 2012 60 kg och kommer göra det i all framtid. Jag äter mindre portioner, bra mat och stressäter mindre och utför någon fysisk aktivitet minst 5 dagar i veckan men gärna varje dag.

Av Måletisikte - 6 mars 2012 09:50

Hade bokat in mig på yoga imorse. Men igårkväll tänkte jag att jag har tränat så sjukt mycket den sista tiden så jag avbokar. MEN det glömde jag ju. Så jag vaknade 06.30 imorse och kom på det. (och går man inte på bokat pass blir man avstängd någon dag för nya bokningar) man måste avboka en timme innan så då vare försent.


Så då gick jag på passet ändå. Drack en soppa och gick till gymmet. Pigg och glad! :) ångrar inte att jag gick dit för den typen av träningen är verkligen viktig för mig. Att bara andas och få slappna av. Så nu känner jag mig nöjd. Jag har precis ätit frukost (gröt) och nu ska jag och en vän ut på en promenad!


Ha en fantastisk dag alla! Min har börjat alldeles utmärkt! Tänk om man hade tid att börja alla dagar såhär! Ska försöka komma igång med qi gong på mormarna tänkte jag :) har en skiva hemma så då behöver jag ju inte ta mig till gymmet varje morgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards