maletisikte

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Måletisikte - 7 mars 2012 20:30

-På förmiddan var jag i stallet, jag hade tänkt rida men dom hoppade i ridhuset så jag orkade inte vänta på att dom skulle bli klara. Så det blev bara att mocka och fixa med alla stallsysslor! =)


-När jag kom hem tog jag och vovven en promenad på 50 min, 5 km. Hade tänkt gå längre men det blåste så jäkla kallt :S


-På kvällen blev det Zumba och lite träning på crosstrainern ca 20 min. Det var en ny ledare och jag gillade inte hennes typ av dans och musik lika bra som dom andras. Så lite missnöjd var jag. Sen var det så jäkla mycket folk också, så jag kännde inte att jag kunde röra mig som jag ville, men jaja det blir bättre nästa gång får vi hoppas ;)


Måste även berätta om dom där hemska gojibären också, eller dom är alldeles för goda och beroendeframkallande... Idag har jag vräkt i mig på tok för mycket, skuldsätter mig inte för det Det var mitt val, mycket bara för att dom skulle ta slut. Nu är dom slut och jag tänker inte köpa nya. PUNKT SLUT! Hoppas bara att jag inte kommer på något nytt jag kan småäta på!


Imorgon är det dags för ännu en ny träningsdag och möte på xtra vaganza! Även vägning, ska bli spännande...

Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards