maletisikte

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Måletisikte - 8 mars 2012 20:58

68,7 kg visade vågen idag.


-1,4 kg på 3 veckor. Jag får väll ändå lov och säga att jag är nöjd även om siffran kanske låter liten. Men som sagt det var minus :D Jag tänker fortsätta som jag gör (utan gojibär), fortsätta klämpa och peppa mig själv och säga: Jag är duktig, jag klarar det här!

Av Måletisikte - 8 mars 2012 20:40

Hej!

Idag har jag vart ledig och en aning uttråkad. På fm gick jag till gymmet för att träna på crosstrainern 45 min. :) Det var så jäkla halt idag för det har kommit snö.. Så det blev ingen promenad :/


På em/kvällen bar det av till gymmet igen, först vare dags för XV möte, och idag pratade vi mycket om träning. Kännde att jag hängde med på det hon pratade om, har lärt mig en hel del om träning genom åren, i samband med bantning osv! men det var ett intressant och roligt möte :) och jag delade även med mig om mina dåliga vanor (gojibären)  och min ledare sa att det var ju bra att det var gojibär och inte chips och cola? vilket är hemlt sant. Men nu köper jag inte hem några mer på ett tag framöver.


Efter mötet gick jag på fight it med en vän. Det är ett boxnings inspererat pass, så himla roligt och man känner knappt att man tränar för det är så kul :D

Av Måletisikte - 8 mars 2012 15:28

Usch vad nervös jag är för dagens vägning. Har ont o magen för jag är så nervös. Man kämpar på och det enda som finns i ens huvud är viktnedgång/träning. Då vill man ju att det ska bli ett bra resultat på vågen också.. Nu är det 3 v sen jag vägde mig och jag har ingen aning om vad vågen visar för jag har faktiskt inte vägt mig hemma heller. Men men bara det inte är + på vågen får man väll vara nöjd. Nej nu får jag sluta oroa mig!!!! Det går som det går. Återkommer ikväll med resultat!

Ovido - Quiz & Flashcards