maletisikte

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Måletisikte - 14 mars 2012 13:56

Det är inte så himla lätt och äta bra när man är sjuk. Jag är inte vidare hungrig men något fruktansvärt SÖTSUGEN, sugen på allt möjligt :S Såhär är det inte alls annars!


Men jaja, nu tillåter jag mig att fuska litegrann. Det gör inget om vikten står stilla när jag är sjuk.. Även om man vill att man ska gå ner hela tiden egentligen. Det slog mig idag att jag gått ner 14,1 kilo sen i oktober nu.. Så sjukt BRA! 


 Självklart smäller jag inte i mig massa sötsaker och godis. Utan det kan vara några mandlar och nötter som jag småäter på. jag har inte ätit några sötsaker på hela 2012 och tänker inte göra det heller! :)


Vet inte vad jag ska skriva, jag vill bara bli frisk så jag kan skriva om träningen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards