maletisikte

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Måletisikte - 19 mars 2012 20:03

Blandade bilder på mat! Detta är ungefär vad jag äter:)

Kolla och inspireras!!  

Frukost. Gröt med massa bär, nötter och kanel i! Bästa målet på dagen, sen minimjölk till det!

 

Ett superbra mellanmål är lätt kesella med något till. T.ex bär eller i detta fall varm banan med kanel och valnötter på!

 


Massa olika maträtter jag äter:

                                   

Omelett

 

  

Av Måletisikte - 19 mars 2012 20:01

Tog första promenaden efter influensan idag.

Det blev en kort en på 40 min/ ca 4 km. :)

Så jäkla SKÖNT och röra på sig!!


Jag har bokat fight it på torsdag, hoppas jag känner mig nog bra för det då :D


Av Måletisikte - 19 mars 2012 11:18

Måndag- ny vecka och nya tag. Känns fantastiskt bra! Jag mår bättre och ska börja med promenader och sedan i slutet av veckan hoppas jag att jag kan ta mig till gymmet. Har ju ätit lite dåligt förra veckan då jag var sjuk. Men nu är det nya tag, jag är tillbaka på jobbet och nu känns det redan mycket bättre och enklare och äta rätt när man snart kan träna!

Skapa flashcards