maletisikte

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Måletisikte - 23 mars 2012 19:43

Hej, det är fredag och den här veckan har känns bra med träning och mat och jag har tränat mental träning som jag ska! Idag började jag med core kl 7.00 och sen storstädade jag lägenheten och jag kan nästan säga att det var ett träningspass också då jag legat på knä och damsugit då min dammsugare inte är så bra.. Haha. Gick ut på en kort promenad också. Ja men allt har inte bara gått bra idag... Drabbades av ett fruktansvärt hemskt sötsug på kvällen och inget kunde stoppa mig :/ så jag köpte en liten påse med torkad frukt som jag har ätit upp och en kesella med hallonsmak. Annars äter jag bara den lätta varianten. Men det var så GOTT!! Men visst är det jobbigt när man inte kan hantera sötsuget! Men det känns bra nu och jag har fått min dos av sött. FÖRSÖKER att inte ha dåligt samvete över detta nu men det är inte så lätt. Jag ska fokusera på det jag har gjort bra idag och det ät träningen och i övrigt nyttiga måltider som jag ska :)

Ovido - Quiz & Flashcards