maletisikte

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Måletisikte - 25 mars 2012 21:59

Hej, det är söndag och helgen har vart hemsk med sötsug och magkatarr som gör det svårt för mig och känna hunger/mättnadskännslor. Ska ta nya tag imorgon.( Hatar egentligen och säga varje söndag att man ska ta nya tag, det låter så jobbigt att hela tiden få ta nya tag.) Men nu gör jag det. FOKUS ÅT RÄTT HÅLL NU!!

 

Nu kommer jag skryta lite över mig själv, då jag bara har fokuserat på allt negativit i helgen kommer här en liten lista på allt posetivt:

- Jag har gått ner 14,1 kilo sen oktober

- Jag sköter träningen superduperbra och längttar till träningen.

- Jag går promenader nästan varenda dag.

- Jag äter en god gröt med massa goda bär varje morgon.

- Jag äter bra måltider i rätt mängd med Protein, vattenrika och fiberrika grönsaker.

- Jag har inte ätit några sötsaker på hela 2012.

- Jag får dagligen kommentarer om hur liten jag blivt.


Vad mer kan man begära...?

Jag tänker inte gå in på det negativa med helgen. Det är gjort och glömt ;)


Upprepar även mitt mål:

Jag (mitt namn) väger idag den 1 augusti 2012 60 kg och kommer göra det i all framtid.


Visar (chockar?) även er med en bild på min kropp hur den ser ut nu:

 


Komentera och peppa mig gärna nu. Jag BEHÖVER verkligen det!


Av Måletisikte - 25 mars 2012 18:00

Idag har jag vart på gymmet, (igår hade jag en vilodag)


-30 min easy line express

-30 min styrka i gymmet (armar och mage)

-45 min zumba


Allt gick skitbra först, jag kännde mig pigg och frisk, men i slutet av zumbapasset fick jag ont i knät :(

Ovido - Quiz & Flashcards