maletisikte

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

PT

Av Måletisikte - 29 mars 2012 22:37

Hej!

Fy vilken dålig bloggning det har vart denna vecka. När jag verkligen har något att skriva om så har jag antingen haft fullt upp eller så har jag vart helt slut och inte orkat. Jaja, så äre ibland.


Veckan har gått bra, jättebra förutom idag. Jag har bestämt mig för att träna med en PT och idag hade jag mitt första möte med min PT. Jag har köpt ett paket som håller på i 12 veckor. Och mitt första träningspass är på onsdag nästa vecka :D Det ska bli så himla roligt! Jag har velat det här så himla länge och det känns underbart att jag faktiskt tagit beslutet nu även om det kostar lite så tror jag det kommer vara värt varenda öre!! Ser det som en belöning för min viknedgång också. 


Idag vägde jag mig, gjorde ett konditionstest, mätte mig, fick svara på massa frågor och sådär. Vi pratade om mål och jag har ju ett tydligt mål till den 1 aug då jag SKA väga 60 kg. Det börjar däremot bli dags att köra på STENHÅRT för mitt delmål som är 65 till sista april. Som sagt vägde jag mig idag och de var inte så roligt.. 69,3kg vägde jag. Jag hade gått upp! Men samtidigt ska jag ha mens om en vecka = att jag brukar väga mer. Jag har skött maten jättebra och tränat skitmycket den sista tiden så jag fattar verkligen inte varför jag gått upp? Men våra kroppar funkar väll så. Jag ska väga mig efter mensen då måste det bara vara minus. Men ja jag tar inte så jättehårt på viktuppgången. Vem vet det kan faktiskt vara muskler också? Vet även att man ibland kan gå upp och sen brakar man ner flera kilon efter det. Det gjorde min pappa härom veckan.. Gisses vad han har gått ner. Mamma likaså. Så ja jag kör på stenhårt nu! Jag har t.o.m börjar skriva ner vad jag äter och räknar kalorier nu för att inte tappa kontrollen :) idag blev det vilodag har kört stenhårt på gymmet mån,ti, ons ! Imorgon kl 7 blire core! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måletisikte - 20 juni 2012 21:55

hej! jag vet att det är jättedålig uppdatering här. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jag mår inte så bra och jag känner att det är omöjligt och försöka gå ner i vikt då. Gråta och räkna kalorier samtidigt. INGEN BRA KOMBINATION.    ...

Av Måletisikte - 15 juni 2012 19:05

Idag har jag vart ute och springit/ gått igen! (Andra gången för i år)   Det gick bra och jag kände inte av knäna så vi får hoppas att jag slipper göra det också :) Har ju tränat mina knän en del på balnsplatta och sådär så det kan hända att dom ...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 22:37

Idag var jag som sagt på ett xtra vaganza möte! Sista gången innan sommaruppehållet. Så nästa träff är inte förens mitten av augusti. Vi fick igenom lite om hur det gick för alla. Alla fick berätta hur det går och hur dom kommer leva i sommar med xtr...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 16:02

Hej! Allt rullar på bra. Äter bra men har ändå unnat mig några kakor. Vilket jag ska göra också. Tanken är att tillåta sig att äta lite utan att hela tiden bestraffa sig. Och det har gått ganska bra. Igår tränade jag med min PT och det gick superbra,...

Av Måletisikte - 11 juni 2012 22:30

Åh vad jag känner mig taggad för att gå ner nu. Eller leva hälsosammare och komma igång och röra på mig mer :D Nu gäller det bara att hålla mat och träning på en jämn nivå så det inte spårar ur igen! Lättare sagt än gjort men jag får påminna mig om h...

Ovido - Quiz & Flashcards