maletisikte

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Måletisikte - 31 mars 2012 19:30

Hej!

Vilken aktiv dag!!

Började dagen med ett 45 min easy line pass kl 10. Det var ett riktigt tufft pass och svetten bara rann! Ställde mig även på crosstrainern en stund efteråt. Till lunch blev det att äta ute, en kycklingsallad.


På tal om restaurang så gick det riktigt bra och äta ute igår. Vi åt barbicue buffe och det där med buffe är ju inte alltid så lätt då det är lätt och ta för mycket.. Men det gick bra och jag åt inte något ris. Utan massa grönsker, lite kyckling, räkor och entricoe. Tog liiite jordnötssås också... men jag var nöjd, tyckte jag skötte mig bra.


På eftermiddan tog jag och mamma en lång skogspromenad över berget. 7,2 km vart det, låter kanske inte så långt men vi var nästan ute i 2 timmar. Men det är bara det att vi gick i skogen och de 3 första km lutar rakt upp och på vissa ställen är det riktigt brant. vi gick även i en hel del myr, som gör det lite jobbigare ;) Älskar att vara ute i naturen och svettas. Det är en speciellt kännsla och lugn man får av naturen som man aldrig kan uppleva på ett gym även om gymmet är bra på sitt sätt också.  Det bästa är att variera med både gym och skogen. Båda har sin charm:) Jag blev iaf helt slut av den där skogspromenaden. Svettades som en galning, men hade bachen 2012 i huvudet :D


Nu är jag rätt nöjd vill jag lova, blir en lugn kväll och ladda för en ny träningsdag imorgon.

Till kvällsmat blev det fläskytterfile och rotfrukter i ugn, mums! Ikväll har jag mixat hallon, jorgubbar, lite lätt yoghurt och kesella som jag ställt i frysen. Det blir som en nyttig "glass". Hoppas det blir gott! Ska nog köpa lite proteinpulver som man kan blanda i sånt. Perfekt efter träning och så :)


middag:

 

Ovido - Quiz & Flashcards