maletisikte

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Måletisikte - 2 april 2012 22:23

Hej!

Vad kul att så många (många för min lilla blogg) tittade in på bloggen och lämnade en komentar igår, tack! <3 Alla peppande komentarer glädjer mig så himla mycket ska ni veta! och om jag får några fler läsare kommer jag även visa mer bilder på mig själv och så.. Känns så "onödigt" när jag inte har så många läsare annars ;)


Men dagen har rullat på bra förutom en bedrövlig träningsvärk i rumpa, höfter, lår och vader.. gisses, den där skogspromenaden i lördags tog den! Ska försöka hinna gå den lite oftare, för den ger verkligen bra träning den där backen =D


vet inte hur jag ska skriva detta på ett "fint" sätt.. Iaf känner jag mig typ 10 kilo lättare nu (än för några timmar sen.) Jag har nämligen vart förstoppad några dagar nu. Jag äter gärntabletter och har gjort i flera år. Men när jag börjat äta den här kosten håller inte magen igång på samma sätt trots olja, psylium, linfrön m.m Så idag köpte jag något på apoteket mot förstoppning, och min mage som kännts så uppsvälld länge är nu helt platt på kvällen och det är underbart.

Okej, detta var inte roligaste infon kanske, men behövde bara skriva det.


Lyckades ta mig til gymmet för ett easy line pass och har gått en skogspromenad på 30 min, så jag är nöjd med tanke på att jag är så stel.



Ovido - Quiz & Flashcards