maletisikte

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Måletisikte - 7 april 2012 20:38

Hej, och glad påsk!

För oss som bantar/håller på att gå ner i vikt kan påsken vara en riktig utmaning. Att inte få följa gamla traditioner med påskgodis och allt vad det innebär med påskmat och så. Eller vänta nu, vem bestämmer om man FÅR äta godis m.m? Det är bara en själv.


Vissa kanske väljer att äta det men inte jag. Tycker för min del att det gått bra med allt. Det handlar ju bara om viljan. Är man riktigt målmedveten och vill gå ner då går det galant! Jag har ju inte ätit godis på över 3,5 år så det är inga konstigheter. Men med påskmat då för min del.. Men jag har skött mig så bra! Nästan för bra för att vara sant.


Nu måste jag sova om jag ska orka med en PW kl 5 innan jobbet. Skriver mer om min påskhelg imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards