maletisikte

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Måletisikte - 9 april 2012 21:48

En bild på min kropp imorse,

forstätter kämpa.

Det finns bara en sak i mitt huvud nu och det är målet/resultatet.

60 kg och att behålla den vikten för all framid.

Längtar så tills jag är där. :)


Tanken är att operera brösten under hösten sen. Har länge velat det och med viktnedgången har mina bröst blivit väldigt mycket mindre än dom vart. LÄNGTAR!


Brukar skämta och säga att "till sommaren ska jag ha magrutor" ;) Kanske inte är såå långt kvar nu. Nejdå, men en platt mage iaf?

 

Av Måletisikte - 9 april 2012 21:36

Hej, mitt internet har krånglat därav dålig uppdatering. har skrivit detta inlägg några gånger nu så jag är rätt less.


Iaf, påsken är över, skönt tycker jag. Så man slipper alla påskmiddagar osv. Helgen har iaf gått bra för min del som jag skrev och det är jag så nöjd över. För hur som helstså är påskhelgen en utmaning.


Detta är min enda påskmat jag har ätit (262 kalorier):

 


Har rört på mig väldigt mycket och jag har även vägt mig och vågen visade 67,3 kg, så 0.9 ner på en vecka och jag är supernöjd!! Fortsätter och kämpar, den sista april ska jag liksom bara väga 65 kg punkt slut.

Skapa flashcards