maletisikte

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Måletisikte - 11 april 2012 21:52

Hallå! Har hållt igång ganska bra idag.


Började dagen med en 40 min PW och sedan frukost efter det.

Kl 9 var det dags för 30 min PT. Idag fick jag träna magen och jag har fått lite extra magövningar som jag ska göra varenda gång jag tränar på gymmet. Tydligen var det bra att träna magen först innan allt annat för då fick man en bra hållning till de andra övningarna. Har ju inte superbra hållning men den kommer definitivt bli bättre! (kan inte bli så mycket värre är vad det är nu heller?... haha skämt och sido) Men jag vill ju verkligen trimma min mage och hållning känner jag :D


Passet gick bra och efter det blev det rygg/biceps och avslutade med 15 min kondition.


Åkte sedan till stallet för att rida, Det blev ett 50 min långt dressyrpass :D Känndes jättebra. Jag har inte ridit henne så länge men det går bättre och bättre hela tiden, så kul!


orkar inteskriva vad jag ätit, men jag har vart riktigt duktig och ätit 1361 kcal. Helt okej med tanke på att jag rört på mig rätt mycket.


 



Ovido - Quiz & Flashcards