maletisikte

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Måletisikte - 14 april 2012 22:22

Denna dag slutade verkligen inte bra.

Vill helst bara glömma den och spy upp allt.

Dagen gick bra ända till 4. Under kvällen har jag fått i mig alldeles för stora mängder av tacos och yoghurt med flingor och SYLT... Usch mår inte bra nu och har ont i magen. Hetsåt och tror knappt jag njöt ens?


Dels är jag alldeles för mätt och så känns det som jag sabbat alla chanser till att lyckas med mitt första mål. Jag tjänar ingenting på att bli arg på mig skälv nu egentligen (även fast jag är sjukt förbannad och besviken på mig själv) Men det gäller liksom att tänka om.


Varför hände det?

Vad kan jag lära mig av det här?

Vad kunde jag gjort annorlunda?

När jag tänker så så kommer jag fram till att jag druckit väldigt dåligt med vatten idag, jag hade huvudvärk och var trött. Jag kännde att jag behövde socker bara! Det jag hade kunnat gjort annorlunda hade vart att dricka massa vatten och lägga mig och vila. Nu åt jag och somnade ist.


Jag är jätteledsen att det blev såhär men imorgon är det en ny dag och jag får en chans att göra klokare och sundare val. Nu ska jag sova, godnatt !

Skapa flashcards