maletisikte

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Måletisikte - 16 april 2012 16:11

Jag har verkligen slagits till botten känns det som.

När suget efter sötsaker och mat tar över och det spelar ingen roll hur mycket man tänker på målet. Därför kommer den här veckan bli en "äta vad jag vill vecka". Ja jag kommer ju inte äta godis eller sötsaker och PROPPA i mig mat för det... men annars får jag äta allt.


Under helgen har liksom ingenting hjälpt, har vart riktigt deppad och nedstämd över att kan kämpar så hårt och så händer det inget. Min mage kronglar även och jag känner mig allmänt trött och hängig. Har ont och får springa på toa hela tiden... Trodde jag hade fått magssjuka men det varkar jag inte ha fått. Har druckit lite proviva och ätit smörgåsar med ost idag. och det var så gott så ni kan aldrig tro. Har haft en sån sjuk längtan efter det. Jag har liksom inte ätit smörgås, bröd, pasta m.m sen i början av februari. Vilket jag tycker är ganska bra gjort, då jag älskar det.


Så nu ska jag få äta vad jag vill. Känner att jag är värd det även om det här kommer stoppa upp förbränningen (som jag ändå inte verkar ha). kommer säkert gå upp också. Men jag tror detta kommer göra mig mer motiverad att fortsätta som vanligt nästa måndag.


Under denna vecka ska jag även fundera på hur jag ska gå vidare med viktnedgången och hitta en balans som jag trivs med och gå ner i vikt av. Det är inte lätt! Destu närmare målet man kommer destu svårare är det....

Ovido - Quiz & Flashcards