maletisikte

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Måletisikte - 18 april 2012 20:54

Godkväll!


Har varken några fina och inspirerande bilder på den mat jag ätit idag. Kan heller inte berätta om dagens aktiviteter då det enda jag gjort är att ligga i soffan och sova och försöka få bort febern! Känns ganska lägligt att jag tog en äta vad jag vill vecka nu när jag är sjuk. Tror dock att jag börjar bli lite piggare. Så det känns bra, sov HELA dagen igår.


Imorgon åker jag och några tjejer till stockholm och hälsar på en annan kompis (jag bara måste vara frisk imorgon). Där kommer jag äta gott och dricka vin och drinkar har jag bestämt mig för. Jag har länge velat fram och tillbaka om jag ska dricka något den här helgen och ja det kommer jag! Undra bara hur mycket jag behöver för att bli på lyset? :D ågra klunkar?


Det  har bara gått 3 dagar på min äta vad jag vill vecka och jag kan redan konstatera att jag inte mår ett dugg bra av det här så mer än en vecka kommer jag INTE äta såhär. Mår nästan redan lite illa av det jag ätit. Så jag börjar redan få tillbaka inspiration och motivation till att fortsätta som vanlig nästa vecka med goda sallader och mycket grönsaker. KANSKE kommer jag köra på helfart Xtra vaganza kur (bara soppor). Vi få se hur det känns men just nu är jag faktist riktigt pepp på att träna och äta bra igen. At vara sjuk ger en  väldigt bra "pepp"! :D


Så nu ska jag bara njuta den här helgen och inte tänka på några kalorier eller något! Kommer nog inte blogga något heller skulle jag tro. Så vi ses igen på söndag!


Ha det gott och ta han om er!

Ovido - Quiz & Flashcards