maletisikte

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Måletisikte - 24 april 2012 19:47

Kan inte riktigt skryta över att denna dag gått lika lätt som gårdagen.


Började iaf dagen med en 45 min PW innan första soppan. Sen har väll dagen gått rätt bra fram till sisådär 3? vi hade möte på jobbet och såklart serverades det kladdkaka och grädde. Äter inte sånt i vanliga fall och blir sällan sugen när andra äter heller. Men när man äter soppor och är hungrig blir man liksom väldigt SUGEN på allt. Jaja, jag åt såklart inget men det är bara onödigt att det ska vara fika tamme f'n överalt? Varför kan inte folk nöja sig med en kopp kaffe undrar jag? Inte undra på att Sveriges befolkning är så feta och blir fetare? Kanske flera som borde göra som mig och inte äta sånt där skit? ;)


Nu ska jag sova, känner mig trött och irreterad och behöver sömn!

Ovido - Quiz & Flashcards