maletisikte

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Måletisikte - 25 april 2012 20:41

Det har vart en fruktansvärt jobbig dag idag, har vart hungrig, frusit, kallsvettats och vart extremt trött. Trodde jag skulle somna på jobbet alltså! Kom hem vid 6 och då deckade jag på soffan. Ska ta en dusch (som känns som ett maraton just nu) och sen sova. Har absolut ingen energi i kroppen.


Dag 3 sägs vara den tuffaste dagen när man äter soppor. Kroppen tömmer nu glycogendepoerna och idag/imorgon  (ungefär) kan man säga att jag går in i något som heter ketos då kroppen bara bränner fett!   


Känner mig nöjd att jag klarat mig igenom denna dag, nu hoppas jag på att få må lite bättre imorgon. Tog en vilodag idag men imorgon ska jag träna med min PT och så är det Xtra vaganza möte, bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards