maletisikte

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Måletisikte - 1 maj 2012 21:50

Har vart igång hela dagen med det ena och det andra, som promead, tvättat bilen, vart i stallet och dagen fick avslutas på gymmet där magen fick arbeta mestadels men även ryggen.


Känns så himla bra allting nu. Går och lägger mig med ett leénde på läpparna. Klockan är ställd på 04.30 för en PW innan jobbet.


Godnatt och hoppas att ni har haft en fantastisk långhelg!

Av Måletisikte - 1 maj 2012 18:00

Tycker bara att den här jackan är så SNYGG! Funderar på och köpa den. Kanske blir att unna sig den när jag når 65 kg? vi får se! Det blir så himla mycketroligare och träna med snygga kläder :D Denna vore perfekt till mina PWs/promenader till sommaren!

 

Av Måletisikte - 1 maj 2012 12:00

Den 1a maj idag.

Det har gått 4 månader sedan jag slutade med alla sötsaker och jag har inte ätit någonting sedan dess. Är jättestolt över mig själv. Ska klara till 1 Januari 2013!! (1 år)


På nyårsdagen för 4 månader sedan vägde jag 77,5kg. Idag 66,5kg Har alltså gått ner 11 kg på 4 månader, tycker jag har kämpat på bra! Och mer ska jag kämpa - Kilorna ska rasa!! :D


Något jag är väldigt stolt över med mig själv är att jag har sådan sjukt bra sjävdiciplin, och det tar jag verkligen vara på :)

Av Måletisikte - 1 maj 2012 11:26

En underbar promenad på 8km i skogen- 1,5 timme är avklarad. Helt underbart väder och jag njuter!!

Av Måletisikte - 1 maj 2012 08:51

Godmorgon!

Fick lov att väga mig imorse också. Har vägt mig 4 mornar i rad nu. Lite för ofta tycker jag. Men idag åker jag hem till mig och då kommer jag inte kunna väga mig förens jag åker hit igen. Vet inte hur jag ska göra? Om jag ska köpa en egen våg eller inte! Är rädd att jag kommer stå på den varje morgon då.


Iaf, Vågen visade 66,5kg och det känndes toppen att komma under 67! Känner verkligen att kroppen bränner fett nu och det finns nog ingen kännsla som är bättre än den. Jag blir så glad när det går bra. Räknar självklart inte med att jag ska ha denna fettförbränning hela tiden då jag går på helfart. Det vore ju helt orimligt.

Skapa flashcards