maletisikte

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Måletisikte - 8 maj 2012 12:47

Har vart ut på en timmes PW med min syster! Otroligt skön promenad i solen. Efteråt kunnde vi inte hålla oss när vi såg att dom börjat sälja jordbubbar. Så vi köpte en ask och satt oss på en bänk. 8 st åt jag. Blev proppmätt. haha!


           

Av Måletisikte - 8 maj 2012 08:08

Ja det är sant, delmål 2 är uppnått idag den 8 Maj -2012.


65,0 kg visdade vågen idag!  


Det känns så jäkla bra!!!!



8 dagar försent men det tyckte jag var bra jobbat ändå :)  

Jag har nu samanlagt minskat 16,1 kg totalt sen oktober -11. 


Nu fortsätter viktresan mot det verkliga målet och resultatet som jag ska hålla. 60 kg ska jag väga den 1 aug och jag kommer verkligen kämpa för det!


5 kg kvar, och då har jag gått ner 21,1 kg.


  

Mål · Vikt
Skapa flashcards