maletisikte

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

VARFÖR????

Av Måletisikte - 10 maj 2012 22:03

Hallå!


Vet inte rikgt vart jag ska börja. Vill egentligen inte skriva alls eftersom det går åt helvete!


Började som sagt trappa upp i måndags, 2 dagar gick det bra. Skulle jobba natt tisdag och onsdag och det var då allt började. Har ätit alldeles för mycket (för att trappa upp). Trodde helt seriöst att jag skulle få tarmvred eller något för jag har haft så sjukt ont i magen. Är man van och bara dricka soppor så blir man proppmätt på ingenting. Men huvudet har tagit över totalt alltså?


Jag har ätit det ena och det andra. Mackor i mängder. Den stora boven... Kan inte hantera det. Fattar inte hur jag har kunnat äta så mycket när magen har värkt som jag vet inte vad? Helt SJUKT beteénde. och jag blir så arg på mig själv. Jag har sabbat allting känns det som och jag vet liksom inte hur jag ska fortsätta nu? :(


Fattar verkligen inte varför det här hände? kanske kännde jag bara "yes delmålet är uppnått, nu kan jag äta vad jag vill", jag vet inte??? Kännde mig så jäkla taggad att fortsätta KÄMPA när jag såg 65,0 på vågen sen rasade allt bara. VARFÖR VARFÖR VARFÖR?


Ska försöka ta mig i kragen imorgon, vet bara inte hur? men jag kan inte äta såhär får det mår jag skitdåligt av... vad less jag blir på mig själv!


Just nu känner jag bara att jag behöver någon och prata med, men vet inte vem? Dörför skriver jag det här. Mår så dåligt över mina misslyckanden. utåt sett tror folk säker att jag äter skitbra och sådär men i själva verket är det katastrof. Jag tror folk ser mig som en riktig kämpe. För när jag väll kämpar då ger jag ALLT. Men när jag inte kämpar då går det åt helt fel håll ist.. Ibland känner jag mig så ensam i det här med min viktnedgång. Alla verkar tro att det går som en dans på rosor för mig vilket inte är sant. Det är bara här på denna blogg som jag berättar hur dåligt det går, det är otroligt skönt att kunna skriva av sig här även om det inte går skitbra jämt..


Vet inte vad jag pratar om?

och nej, jag har inte tränat sen sista inlägget (PW)..


åhhh, jävla skit!

 
 
Karin

Karin

11 maj 2012 07:21

Jag känner verkligen igen mig i en en del av det du skriver. Som med träningen, för om jag fattar rätt har du väl tränat iprincip varje dag och om man då hoppar över någon eller några dagar känns det som man inte gjort något på jätte länge, eller som man gjort alldeles för lite bara för man har gjort mer innan.
När man går ned i vikt blir det så lätt att man bara tänker på det, så blir jag jätte lätt iallafall, kankse tar det över för mycket? Men samtidgt vet jag att jag kommer gå upp i vikt om jag "inte bryr mig" så det är verkligen jätte svårt. Men själv försöker jag iallafall tänka på att kosten och träningen ska vara rimmlig och få mig att må bra. Men något av det svåraste tycker jag själv nästan är att hålla en vikt, att varken gå upp eller ner.

Kram Karin!

http://motmittlagom.bloggplatsen.se

 
Måletisikte

Måletisikte

13 maj 2012 21:21

ja jag har tränat väldigt mycket men nu blir det inte lika mycket tyvärr :/ Ja precis, vikten kan verkligen stressa en så himla mycket!

Smart tänkt, man måste ju må bra också. Och det gör jag inte just nu. Måste hitta en balans mellan bra kost och träning i rätt mängd! :)

http://maletisikte.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måletisikte - 20 juni 2012 21:55

hej! jag vet att det är jättedålig uppdatering här. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jag mår inte så bra och jag känner att det är omöjligt och försöka gå ner i vikt då. Gråta och räkna kalorier samtidigt. INGEN BRA KOMBINATION.    ...

Av Måletisikte - 15 juni 2012 19:05

Idag har jag vart ute och springit/ gått igen! (Andra gången för i år)   Det gick bra och jag kände inte av knäna så vi får hoppas att jag slipper göra det också :) Har ju tränat mina knän en del på balnsplatta och sådär så det kan hända att dom ...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 22:37

Idag var jag som sagt på ett xtra vaganza möte! Sista gången innan sommaruppehållet. Så nästa träff är inte förens mitten av augusti. Vi fick igenom lite om hur det gick för alla. Alla fick berätta hur det går och hur dom kommer leva i sommar med xtr...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 16:02

Hej! Allt rullar på bra. Äter bra men har ändå unnat mig några kakor. Vilket jag ska göra också. Tanken är att tillåta sig att äta lite utan att hela tiden bestraffa sig. Och det har gått ganska bra. Igår tränade jag med min PT och det gick superbra,...

Av Måletisikte - 11 juni 2012 22:30

Åh vad jag känner mig taggad för att gå ner nu. Eller leva hälsosammare och komma igång och röra på mig mer :D Nu gäller det bara att hålla mat och träning på en jämn nivå så det inte spårar ur igen! Lättare sagt än gjort men jag får påminna mig om h...

Skapa flashcards