maletisikte

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Måletisikte - 12 maj 2012 19:17

Det enda positiva med de 2 senaste dagarna är väll träningen. Igår tränade jag med min PT och har en finfin träningsvärk idag, i speciellt rumpan ;) idag har jag bara vart ut på en promenad ca 45 min. Känner att jag är glad över det lilla. Att jag över huvud taget gjorde något idag! Däremot har jag fortsatt äta kasst!! Lever på smörgåsar typ. Grejen är väll att egentligen äter jag inte så bedrövligt stora mängder egentligen. Bara det att min magen är inte van. Jag är ute van och blir proppmätt på ingenting. Har ont i magen hela tiden och fattar att jag inte kan fortsätta såhär. ( det är huvet som tagit över totalt!) Vet bara inte hur jag ska gå vidare riktigt!! Idag var det massor med blod i avföringen + att jag får sura uppstötningar/magkatarr. Stackars min kropp alltså :(

Skapa flashcards