maletisikte

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Måletisikte - 17 maj 2012 18:40

Igår bakade jag eget bröd,ett väldigt grovt och nyttigt bröd. Riktigt gott! :)

 

Av Måletisikte - 17 maj 2012 18:28

Vad säger man egentligen jogging/springa? Vart går gränsen?


Iaf har jag vart ute och gått och sprungit idag. 6 km. Sprang och gick lite emellanåt för att det inte ska bli lika hård belastning på knäna. Drog även på några "lindor" (eller vad man nu ska kalla det?) för att få lite stöd.


Har inte sprungit på säkert 1 år, men det gick skitbra och jag fick inte ont i knäna. Så himla lycklig! Jag har väldigt bra benmuskler så det var inte jobbigt på det sättet, lite flåsigt var det men det ska ju vara lite jobbigt :D


Om inte mina knän säger ifrån ska jag fortsätta springa, det är ju så kul!


  


Dagens lunch, idag har jag faktist ätit ganska bra :)

 

Av Måletisikte - 17 maj 2012 09:30

När mitt huvud spårat så totalt så försöker jag lägga fokus på träningen nu.

Igår var jag ute och gick 45 min och så var jag på ett Easy line pass på gymmet :) Tror det är enklare och äta bra när man tränar. Man blir inte lika sugen och vill inte sabba med massa onödig mat, känner redan att det går enklare och äta bra mat. :)


Idag tänkte jag försöka mig på en gå/joggning runda. Har haft svårt och springa pga av knäna men om jag joggar lite och sen går emellanåt blir det kanske inte lika hård belastning för knäna. Ska prova iaf, går det åt skogen har jag iaf försökt! :)

Skapa flashcards