maletisikte

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Måletisikte - 20 maj 2012 21:44

Hej! Helgen har gått jättebra!

Lördagen slutade på 1358 kcal. (Lite för mycket). Var ute och gick nästan en mil på 1,5 timme och hade ett snitt tempo på 6,5 km/h enligt min app!


Kan verkligen rekommendera att använda någon app eller nått annat när man går. Jag har gått med "endomondo" förut men igår och idag testade jag "sports tracker". Dom är rätt lika men tyckte nästan den sistnämnda var bättre! Har ni någon favorit träningsapp?


Söndagen idag slutade på 1568 kcal. (lite för mycket, men det har verkligen inte spårat ur för det!) Kännde bara att jag behövde lite extra energi efter dagens promenad. Var ute på en lång vända även idag. Det blev 1,1 mil på drygt 1,5 timme. Gick lite fortare idag och hade ett snitt tempo på 6,7 km/h. "Tjänade" även in 577kcal på promenaden så det är ju knappast katastrof att jag ätit lite för mycket.


Är jättenöjd att det går så bra som det gör!

Skapa flashcards