maletisikte

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Måletisikte - 11 juni 2012 22:30

Åh vad jag känner mig taggad för att gå ner nu. Eller leva hälsosammare och komma igång och röra på mig mer :D Nu gäller det bara att hålla mat och träning på en jämn nivå så det inte spårar ur igen! Lättare sagt än gjort men jag får påminna mig om hur dåligt jag mådde när jag tränade sådär mycket och åt för lite.


Jag har bara ätit hälsosammare och mindre/gått promenader i 2 dagar nu och det känns redan som en fotboll har försvunnit från magen ;) Den är redan mycket mindre :) Kan dels bero på att jag inte ätit några kolhydrater eller mackor. Min mage blir väldigt uppsväld och mår inte alls bra av det har jag upptäckt! Min syster är glutenallergiker, Kanske jag är kännslig mot det också, inte vet jag.


Idag har jag nog dock fått i mig för lite, har mått illa hela dagen och inte alls vart sugen på mat! Skippade frukosten helt vilket inte alls är likt mig då jag tycker det är det bästa målet på dagen. Men jaja, hoppas jag inte mår lika illa imorgon.


Till kvällen vart jag dock lite sugen och gjorde egna "pannkakor". Experimenterade lite bara ;) Vispade ihop 2 ägg, mjölk och havregryn. Vart kanske inte superbra men helt okej och nyttigare än vanliga pannkakor. Till pannkakorna hade jag lätt kesella och hallon. MUMS!


Dagens träning: En promenad 1timme och 15 min. drygt 8 km :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards