maletisikte

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Måletisikte - 14 juni 2012 22:37

Idag var jag som sagt på ett xtra vaganza möte! Sista gången innan sommaruppehållet. Så nästa träff är inte förens mitten av augusti. Vi fick igenom lite om hur det gick för alla. Alla fick berätta hur det går och hur dom kommer leva i sommar med xtra vaganzas ledstjärnor.


Såhär ser det ut för mig:

Mental träning: Komma igång och lyssnamer regelbundet på skivorna, det motiverar otroligt mycket och är avslappnanade och skönt. Det värsta är väll att jag brukar somna men aja ;)


Mental näring: Att ha roligt och framförallt fira midsommar och classic car week ser jag fram emot. Har inte så mycket inplanerat i sommar och det känns skönt! Ska bara njuta och avsätta mycket egentid då jag behöver det! Ska även umgås mycket med mina kompisar och försöka hinna rida lite då det blivit lite dåligt med det på slutet.. :/


Rörelseglädje: Framför allt kommer jag nog vara ute och njuta av vädret, det kommer nog bli en hel del PWs! Mina PT timmar har tagit slut (som jag betalat för) Så jag är faktist sugen på att köpa flera. Det är så roligt och det ger grymt bra träning!!!


God energi: Jag kommer äta normalt, eller iaf försöka. Inte ge mig in på några soppdieter eller extremt lågt kalori intag. NJUTA av maten i rätt mängd men unna mig sötsaket och onyttig mat ibland utan skuldkännslor och dåligt samvete.


Självklart gäller inte det bara under sommaren utan även i framtiden :)


Vågen visade 73,5kg idag, usch vad tröttsamt det känndes (hade ju visserligen ätit innan men ändå..) Blev lite ledsen efteråt. Men jag försöker att inte tänka så mycket på siffran på vågen, för min kropp känns ändå så himla mycket fastare och starkare än vad den gjorde förut.

Av Måletisikte - 14 juni 2012 16:02

Hej! Allt rullar på bra. Äter bra men har ändå unnat mig några kakor. Vilket jag ska göra också. Tanken är att tillåta sig att äta lite utan att hela tiden bestraffa sig. Och det har gått ganska bra. Igår tränade jag med min PT och det gick superbra, helt slut vart jag efteråt men tog ändå en 5 km PW efter det. Personlig träning är något alla borde testa, så himla ROLIGT :D idag har jag en härlig träningsvärk ;) idag blev det en PW på morgonen. Ska strax på XV möte, så jag berättar sen hur det gick!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards