maletisikte

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Update

Av Måletisikte - 20 juni 2012 21:55

hej!

jag vet att det är jättedålig uppdatering här. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jag mår inte så bra och jag känner att det är omöjligt och försöka gå ner i vikt då. Gråta och räkna kalorier samtidigt. INGEN BRA KOMBINATION. 


Jag försöker bara äta nyttigt så jag mår bra. men då och då slinker det ner någon kaka eller så. Blir mest PWs, Ska försöka komma igång ordentligt med gym också. nu blir det bara någon gång ibland och det ger inte så mycket. Jag vill bara ha hur mycket pengar som helst så man kunde träna med en PT flera gånger i veckan. Åh vad kul det skulle vara.


Nu blir det midsommar i helgen och då kommer jag dricka. Dricker ju inte så ofta direkt men midsommar är något speciellt. För mig är huvudsaken att må bra nu. Jag har inte mått så bra dom 2 sista dagarna. Så behöver ha lite roligt så jag kan bli glad någon gång.


Känner att bloggen börjar tappa sitt syfte. Tanken var att skriva en viktminskningsblogg. Men nu skriver jag mer om hur jag mår? Så jag kommer ligga lite lågt med den nu. Är någon nyfiken på att läsa mer om mig kan ni kika in min andra blogg. Som inte är en viktminskningsblogg utan där skriver jag om allt möjligt.


Där heter jag iaf: lisasjoberg.bloggplatsen.se och ja, Lisa heter jag och inte måletisikte ;) hehe

 
 
Eva

Eva

21 juni 2012 10:02

Hej!:)
Jag kollar gärna din andra blogg men lyckades inte komma in på den när jag tryckte på länken.

http://:)

 
Lisa

Lisa

24 juni 2012 11:26

Vad konstigt att det inte gick? Men nu kommenterar jag från min andra blogg så då borde det komma upp en länk. Prova annars att skriva in bloggadressen ist. /Lisa

http://lisasjoberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måletisikte - 15 juni 2012 19:05

Idag har jag vart ute och springit/ gått igen! (Andra gången för i år)   Det gick bra och jag kände inte av knäna så vi får hoppas att jag slipper göra det också :) Har ju tränat mina knän en del på balnsplatta och sådär så det kan hända att dom ...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 22:37

Idag var jag som sagt på ett xtra vaganza möte! Sista gången innan sommaruppehållet. Så nästa träff är inte förens mitten av augusti. Vi fick igenom lite om hur det gick för alla. Alla fick berätta hur det går och hur dom kommer leva i sommar med xtr...

Av Måletisikte - 14 juni 2012 16:02

Hej! Allt rullar på bra. Äter bra men har ändå unnat mig några kakor. Vilket jag ska göra också. Tanken är att tillåta sig att äta lite utan att hela tiden bestraffa sig. Och det har gått ganska bra. Igår tränade jag med min PT och det gick superbra,...

Av Måletisikte - 11 juni 2012 22:30

Åh vad jag känner mig taggad för att gå ner nu. Eller leva hälsosammare och komma igång och röra på mig mer :D Nu gäller det bara att hålla mat och träning på en jämn nivå så det inte spårar ur igen! Lättare sagt än gjort men jag får påminna mig om h...

Av Måletisikte - 10 juni 2012 18:09


Hej Det blev ett långt uppehåll här på bloggen. Men nu är jag tillbaka och är beredd att satsa på min viktminskning igen. Jag har ju inte mått så bra i varken mage eller psykiskt. Funderat mycket och tyckt jag vart tjock. Konstit det där? Man har g...

Skapa flashcards