maletisikte

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Måletisikte - 13 mars 2012 12:30

Hejhej!

Skriver väll lite här trots att det varken går att träna eller äta riktigt.

Jag har åkt på influensa, låg och sov hela dagen igår, hela natten och idag vaknade jag 11. har inte mycket till matlust så det blir inte så mycket mat.


Vägde mig imorse även fast jag inte skulle. Kunde inte låta bli och då visade vågen 67,0 kg. Alltså har jag gått ner 1,7 sen i torsdags. Det kan ju bero på att jag inte ätit så mycket igår, men ändå ska jag ha min mens den här veckan och brukar då väga mer. Så jag vet inte vad jag ska tro? Neråt på vågen är det då. Har ju ett delmål den sista april att jag ska väga 65 kg. Tror ni jag klarar det? Det tror jag! :D


Åh vad glad jag blev, den vikten piggade ändå upp mig lite när jag inte kan träna, exakt 7 kilo kvar till målvikt :)

Ovido - Quiz & Flashcards