maletisikte

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Måletisikte - 22 april 2012 20:27

Hej!


Nu är jag hemma ifrån en onyttig helg i Stockholm med god (fet) mat och vin. Har även inhandlat skitsnygga träningskläder från Peak. Ska visa när jag tagit bilder! Så nu längtar jag till gymmet så jag får använda kläderna :D


Usch jag mår inte bra av att äta sådär. Nu har min äta vad jag vill vecka gått och jag är peppad till tusen att fortsätta viktresan mot målvikten :D Imorgon börjar jag äta soppor. Vet inte riktigt hur länge jag ska hålla på med det, 2 veckor borde jag kunna härda ut. Sist hållde jag på i 3 veckor men det var jobbigt de sista dagarna. Vi får se hur det känns den här gången. Jag får ta en dag i taget, jag vet ju att de första dagarna kommer bli riktigt tuffa nu. Men jag ska kämpa på. :)

Ovido - Quiz & Flashcards