maletisikte

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Måletisikte - 5 april 2012 18:07

Hej!

Imorse tog jag mig en PW kl 6 innan frukost. Var ute en timme, 6 km gick jag. Finns det något bättre än en morgonpromenad eller att träna på morgonen överhuvudtaget ? Vissa kan ju inte göra det. Men jag älskar det! Och efter promenaden väntade en god gröt ;)


Har vart iväg och shoppat nya "PW skor" idag. Dom kändes så himla bra, hoppas att det känns lika bra när jag börjar använda dom också :D Köpte även en pulsklocka så jag kan se när jag bränner som mest fett eller tränar konditionen bäst. Fokus ligger ju självklart på förbränning för min del. Och då ska jag ha en puls på 144 för att förbränna mest fett!


Woho, vill bara använda mina nya grejer NU.(men just nu jobbar jag.)


Är så sjukt taggad att gå ner alltså! Jag har liksom min roliga vecka nu då jag brukar känna mig tjock, klumpg, irreterad och uppsvälld och sugen på precis allt! Men så känns det inte nu. Peppar,peppar! Har inte ens någon mensvärk och känner mig pigg och glad, märkligt. Det känns t.o.m som att jag har gått ner den här veckan? Men ska inte väga mig innan veckan är slut.

     





Ovido - Quiz & Flashcards