maletisikte

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Måletisikte - 15 april 2012 13:23

Nej nu får jag ge mig alltså!!! Varför hålla på och beklaga sig över det jag gjort dåligt?


Ska hålla fokus på dom bra sakerna nu och målet. Allting är inte bara skit som det känns just nu. Om jag istället fokuserar på det jag gjort bra..


T.ex:

Jag har gått ner ca 14-20 kg sedan september (vet inte vad jag vägde då exakt tyvärr.)

Jag har inte ätit sötsaker sen nyår.

Jag tränar regelbundet och sitter inte stilla som en soffpotatis.

Jag äter regelbundet och bra.

jag dricker väldigt sällan.

Jag får ofta höra posetiva komentarer om min viktnedgång.

m.m


Det finns faktist bra saker som man kan plocka fram hur tungt det än känns!   

Av Måletisikte - 15 april 2012 13:18

En långpromenad i skogen är avklarad 1,45 timme var vi ute.:)

har hitils ätit bra idag. men dagen  är inte slut än.. Ska drcka mycket vatten så jag håller mig mätt!


Är så arg och ledsen på mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards