maletisikte

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Måletisikte - 1 april 2012 19:07

Skrev igår om att jag hade testat att göra en "kesellaglass".

Här är resultatet. Kesella, lättyoghurt, hallon och jordgubbar var det jag hade i. Blev dock ingen glass riktigt. Skulle snarare kalla det sås? Hehe, Men lovar att detta var jättegott. Perfekt mellanmål! =)

 

Av Måletisikte - 1 april 2012 18:55

Idag började jag dagen med en PW med stavar på 7,8 km.

Åt sedan min dagliga gröt med havregryn,jordgubbar, hallon,linfrön och kanel.

Har ridit ett 30 min dressyrpass.

Mellanmål: XV Bar.

Lunch: Lax med broccoli och rivna morötter.

Easy line pass på e.m 30 min.

Mellanmål: XV Bar.

Middag: Omelett med kalkon, keso, tomat, örtsalt och lite gurka till.


Lunchen:


Middagen:

 

Av Måletisikte - 1 april 2012 09:12

Godmorgon!

Idag är det första april. Idag har det gått 3 månader utan sötsaker (godis,chips, läsk, kakor bullar m.m....)

Nu har jag denna månad på mig att gå ner till 65kg. Den sista april ska jag bara väga det!!! Och jag är taggad till tusen! 


Vägde mig imorse, kunde inte låta bli. och vågen stod på 68,2 kg. Förstår mig inte riktigt på min viknedgång/uppgång. Nu hade jag ju gått ner 1,1 kg sen i torsdags? Det är ju jättebra, så åh vad jag är taggad!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards